14 Haziran 2010 Pazartesi

CEREN EVCİLİK OYNUYOR

Ceren bu aralar kendi kendine oyunlar oynuyor,bunlar arasında en çok oynadığı evcilik oyunu sıkılmadan bebekleriyle oynuyor.Onlara çay,yemek yapıp yedirip,içiriyor.Bende uzaktan izliyorum çok hoşuma gidiyor.Arada benide çağırıp anne gel diyor bi çayda bana veriyor.Bende çok güzel olmuş ceren eline sağlık diyorum,çok sevinip tekrar bir çay daha koyuyor,tabiki bu böyle bayağı bir sürüyorr.Bende misafirliğin azı makbül deyip kaçıyorummm.. )))

Evcilikde çok dikkatli ceren bebekleriyle oynayıp,yemeklerini,çaylarını içirdikten sonra onları bi güzell uyutuyor,hadii uyun uyun diyor.Ayağına alıp bi güzel sallıyor,ninnimizde var tabiki...(Uyusunda büsünn ninii ,tıtış tışşş yürüsün niniii . ) diyor güzel kızımmm canımsın sen benim meleğimmm..

Buda bebeklerine kitap okurken,ben kendisine okuyorumya beni taklit ediyorr bebeklerini koymuş yanına mırıldanıyorr.Kitaptaki gördüğü karakterleri söylüyorr.ÖRNEK(bak tuşş,bak mamun,bak tayşan,bak dede ve bunun gibi bir çok şeylerr....Her geçen gün gözümde daha büyüyorsun meleğim, zaman böyle birşey demek yaşlanıyormuyum neee )))

4 yorum:

  1. hastayım evcilik oynayan kızlara .. benim kızım da 23. ayında aynılar sanırım ama hiç evcilik oynamaz 7-8 ay önce çok oynardı ama .. güzel güzel oynasın sağlıcakla büyüsün cümlesi ..

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim feridecim.senin kuzucukda oynar zamanla çünkü ne yapacakları pek belli olmuyor.sevgilerle...

    YanıtlaSil
  3. ayy ne güzel evi varmış bu prensesin,bizde duruyla misafirliğe gelebilirmiyiz.bi çay ikram eder artık :)
    takipteyiz sizi,sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Ay ne demek buyrun gelin bekleriz.güzel kızınla cerende çok sevinir, kuzucuklar güzel güzel oynarlar.duruda çok tatlı allah bağışlasın sevgilerle ayşeül...

    YanıtlaSil