20 Eylül 2010 Pazartesi

OYUNCAKLARLA OYUN OYNAMAK

Bugün Cerenle ne oynayalım diye düşünürken,küçükken aldığımız bul tak oyuncağıyla bir aktivite yaptık.Oyuncağı söküp yan yana birleştrtik.İçinin parçalarınıda çıkarıp yan yana birleştirdiğimiz oyuncağın içine ceren tek tek yerleştirdi baya hoşuna gitti,bir müddet sıkılmadan oynadı.
Daha sonra odadan diğer oyuncağını alarak bunuda yapacam diye söylendi.Diğer oyuncağa özendi heralde bunuda yaptım diye sevindi.Geometrik şekilleri sırayla dizmek hoşuna gitti,dizerkende isimlerinide söylemekten zevk alıyor.
Birazda eşleştirme oynayalım dedik.Bir kağıda oyuncaklarının üstünden giderek şekillerini yaptık.Güzel olmasada boyadık.
Ve sırayla resimlerin üzerine gelen şekilleri ceren bi güzel denkleştirdi.
Koyarken baya dikkatliydi.Bi ara ben ördekle kurbağanın yerini değiştirdim beni uyardı cadı,bu oyanın diilll yanlış yaptın diye çok bilmiş bir kızım varr.
Ve bitmiş halii
Buda dayısının cerene aldığı yılan pazılı çok güzel bir oyuncak hemde sağlıklı birazda onu deniyelim dedik.Şuan için cerenin tam anlamıyla yapabileceği bir oyuncak değil bizim yönlendirmemizle yapıyor.Been cerene veriyorum oda birleştiriyor takmak konusunda becerikli severek takıyor.
Bu oyuncak renk sıralamasını,rakamları,harfleri ve kıvrımları algılaya bilmesinde yardımcı oluyor.Ben çok sevdim umarım cerende sevmiştir.şuan tek yapamıyor ama yapacağını biliyorum kızım.
işte bu kadar.Banada teşekkür ettiğini biliyorum kızım,birlikten kuvvet doğar diye boşa dememişler.

4 yorum:

  1. çok tatlı maşallah, öpüyoruz...

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederiz.duruda çok tatlı güzel bir melek takip deyiz duruyu sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. O son yılanımsı şey çok başarılı hakikaten de.. ELC de görmüştüm.. ama Ceren de çok başarılı ve tabi anne de:) sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederiz sevgilerimizle....

    YanıtlaSil